35 12 12 99
  • Få nemt info om foredragsholdere
  • Danmarks professionelle foredrag
  • Kontakt os nemt for information

Thomas Jarolics

Coach og foredragsholder
Thomas har arbejdet med salg, ledelse, coaching og service siden 2010. Han har tidligere været ansat i store virksomheder som TDC, Berlingske og Alm. Brand.

Thomas Jarolics har coachet mere en 250 mennesker, og holdt over 100 foredrag, og så er han manden bag den succesfulde podcast Hårnålens værdi, der bliver udgivet af Berlingske. I podcasten bytter han sig fra en hårnål til et rolex ur. På 12 byttehandler går værdien fra 1 kr til over 100.000 kr.

I sine inspirerende foredrag tager Thomas afsæt i mange års erfaring, når han snakker om selvtillid, salg, ledelse og service.

Forespørg på Thomas Jarolics og få hurtigt svar

Ja tak - jeg vil gerne modtage forfatterforedrags nyhedsbrev om nye foredragsholdere, m.m.

Foredrag af Thomas Jarolics

Hårnålens værdi

I dette tankevækkende foredrag tager Thomas Jarolics afsæt i drømme, ambitioner og dét at gå fra tanke til udførsel. Foredragets omdrejningspunkt vil primært være hårdt arbejde, salg, marketing, planlægning og motivation. Historien om at bytte sig fra en hårnål til et Rolex ur.
Forspørg på dette foredrag

Helt ærlig, er du sælger?

Har I medarbejdere, der brokker sig over leads, produktet eller værdien? Så er dette foredrag som skræddersyet til at give jeres sælgere et spark i røven. Foredraget vil fokusere på at give sælgere en forståelse for, hvad salgsarbejdet egentlig kræver, så de kan blive bedre til at håndtere op- og nedture og i sidste ende blive dygtige og stabile sælgere. Foredraget tager fat i relevante tendenser fra salgsverdenen og runder emner som motivation, målindfrielse og personlig udvikling.
Forspørg på dette foredrag

Salg og service - service og salg

I dette foredrag har Thomas Jarolics fokus på kunsten at yde en god service – når service og salg hænger sammen. Det handler om historier fra det virkelige liv, hvor Thomas Jarolics’ erfaringer fra alt fra kundeserviceafdelinger til restaurationsbranchen vil blive sat i spil. Dette kursus er egnet til forbedring af kundeservice, fastholdelse af medarbejdere og udvikling af sælgere, der har gavn af et bedre indblik i, hvad god service og gode salg egentlig kræver.
Forspørg på dette foredrag

Her bor vi

Forfatterforedrag
Vestergade 63, 2. sal
5000 Odense

Kontakt os

Telefon: 35 12 12 99
info@forfatterforedrag.dk

Forfatterforedrag  ・  Vestergade 63, 3. sal  ・  5000 Odense  ・  tlf: 35 12 12 99  ・  info@forfatterforedrag.dk

Book foredrag og foredragsholdere