

Et foredrag med Thomas Ritter giver jer:
- Metoder til at skabe sammenhæng i forretningsmodeller for vækst
- Indsigt i Big Data's potentialer og hvordan de kan udnyttes i nye forretningsmodeller
- Værktøjer til at forbedre virksomhedens kommercialisering og kundefokus
Send en uforpligtende forspørgsel på Thomas Ritter
Thomas Ritter har arbejdet med mange virksomheder og søger at skabe bro mellem teori og praksis. Hans ekspertområder er bl.a. B2B, B2C, CRM, relationsmarkedsføring, strategi og segmentering. Han deler også sin ekspertise gennem sin bog ”Alignment Squared”, der fokuserer på udviklingen af forretningsmodeller.
Thomas blev i 2008 udnævnt til modtager af Dansk Marketingsforsknings Pris, hvilket vidner om hans anerkendelse og bidrag til markedsforskningens verden.
Book Thomas Ritter til oplysende foredrag, og gør jeres organisation klogere på marketingstrategier, big data og kommercialisering.

Foredrag
Thomas Ritter foredrag:
Skab sammenhæng i forretningsmodellen
Thomas Ritter foredrag:
Fra Big Data til Big Business
Thomas Ritter foredrag:
Kommercialisering er Danmarks næste vækst-bølge
Thomas Ritter foredrag:
Den gode kunde
Thomas Ritter foredrag: