Dette inddragende foredrag retter sig mod uddannelsesinstitutioner, som fokuserer på at harmonisere læringsdesign, undervisning, og praksiskompetencer, og er ideelt for jer som er uddannelsesansvarlige. Det sigter mod at udvikle trygge lærings- og undervisningsmiljøer, der fremmer transformativ læring og integrerende læringsfællesskaber. Foredraget understøtter de studerendes evne til at omsætte deres læring erhvervsrettet og værdiskabende. Det er relevant for jer, der værdsætter betydningen af erkendelse i al forandring og udvikling, både individuelt og i samarbejde, og forstår vigtigheden af menneskeligt nærvær i at guide, inspirere og forpligte. Med udgangspunkt i nøje udvalgte emner, såsom værdien af meningsskabelse, betydningen af tankeprocesser, og det menneskelige behov for refleksion og deltagelse, tilpasses foredraget jeres specifikke behov. Det adresserer, hvordan konflikter og samtaler kan være udgangspunkt for nye erkendelser, og hvordan en væredygtig leder eller underviser kan bidrage til relationer baseret på gensidig ansvarlighed, gennem supervision, vejledning, og dialog.