Tlf.35 12 12 99

Få professionel rådgivning af vores dygtige konsulenter
Søren Fauli

Inspirerende foredrag om godt købmandskab.

Søren Fauli

Filminstruktør, skuespiller og manuskriptforfatter, der mestrer kunsten at anvende anarki og humor i erhvervslivet. Innovativ og kreativ.

Uforpligtende forespørgsel på Søren Fauli

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
About icon

Om Søren

Lecture icon

Foredrag

Søren Faurlis foredrag er en dybt tankevækkende og inspirerende oplevelse, hvor han deler sine tanker om, hvad godt købmandskab virkelig indebærer. I dette unikke foredrag bygger Søren bro mellem kreativitet og kommerciel succes ved hjælp af anarki og humor. 

Et foredrag med Søren Faurli giver jer:

  • Indsigt i konceptet bag succesfulde forretningsmodeller
  • Anvendelsen af anarki og humor i erhvervslivet
  • Tips til at overbevise andre om jeres ideer

Fra film til forbrugerinnovation

Søren Fauli er filminstruktør, skuespiller, manuskriptforfatter og meget mere. Mange kender sikkert også hans stemme fra lørdag formiddag, hvor han de sidste par år regelmæssigt har været en del af Mads og Monopolet på P3. Her bidrager han med godt humør og skarpe holdninger til lytternes problemer.

Fauli har desuden medvirket i både i film og tv-serier, har instrueret og selv medvirket i en række reklamefilm blandt andet Tuborg og Toms Chokolade, hvor han blev kendt som chokoladeskildpadden.

Sammen med de jyske købmænd Bo Kristensen og Torben Mouritsen, som Søren Fauli lærte at kende gennem sit arbejde for Punkt 1 og Wupti.com, udviklede han for tre år siden konceptet til Normal, som er blevet en kæmpe succes.

Book Søren Fauli til et spændende foredrag om, hvad godt købmandskab egentlig er, ifølge ham selv.

Se foredrag med Søren Fauli
Søren Fauli foredrag

Godt købmandsskab

Søren Fauli fortæller i dette tankevækkende og inspirerende foredrag om, hvad godt købmandskab er ifølge ham selv. Sammen med de jyske købmænd Bo Kristensen og Torben Mouritsen, som Søren Fauli lærte at kende gennem sit reklamearbejde for Punkt 1 og Wupti.com, udviklede han for tre år siden konceptet til Normal, som er blevet en kæmpe succes. Søren Fauli bruger anarki og humor til at bygge bro mellem de selvmodsigelser og modsætninger, som der ligger i at være både kreativ og kommerciel, et skisma han selv er eksponent for. For hvad nytter en god ide, når man ikke kan få andre overbevist om at det er en god ide? Lyder det spændende? Så gå ikke glip af dette unikke foredrag med Søren Fauli.

Referencer

Forespørg på Søren Fauli

Send os nemt en forespørgsel. Du får lynhurtigt svar på eksempelvis pris og dato.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Eller ring til os på

Tlf: 35 12 12 99